Outdoor advertising je svako oglašavanje na otvorenom koje reklamira proizvode i usluge vaše firme. To bi mogla biti uopštena definicija engleskog naziva „Outdoor advertising“. Možda ima i preciznijih i boljih, ali ova najverovatnije dobro pojašnjava ono što je njen izvorni autor hteo da saopšti.

 

Vrste spoljnog oglašavanja uključuju bilborde, autobuska stajališta, enterijere i eksterijere autobusa, taksi vozila i službena vozila i natpise postavljene na spoljnoj strani radnji, kuća ili zgrada. U suštini, sve što se nalazi napolju i predstavlja neki vid reklame ili oglasa.

 

Spoljno oglašavanje je dobro za promociju vašeg proizvoda u određenim geografskim oblastima. Iako bilbordi, autobuska stajališta i tranzitno oglašavanje mogu biti vrlo efikasni za vlasnika malih firmi, svaka uspešna kampanja na otvorenom započinje brendingom.

 

Vašu spoljnu reklamu potencijalni kupac vidi i pre nego što sazna bilo što vašem poslovanju. Pre svih ostalih vizualnih predstavljanja firme.

 

Dizajn treba da bude dovoljno vedar i upadljiv da bi privukao pažnju i da bi bio dovoljno informativan kako bi potencijalni kupci znali šta prodajete, tačnije čime se bavite.

 

Vozite se ili šetajte gradom i posmatrajte koji znakovi privlače vaš pogled, a koji ne.

 

Zatim razmislite o utisku koji vam daje svaki bilbord ili druga spoljna reklama. Zapamtite da nikada nećete dobiti drugu šansu za prvi utisak, zato se potrudite da ovaj važan marketinški alat iskoristite maksimalno.

Ako ste uključeni u posao koji podrazumeva vozila za isporuku robe, na vozilima bi trebalo biti jasno vidljivo ime, logotip i telefonski broj vaše kompanije. To je besplatno oglašavanje koje vam omogućava da povećate vidljivost na tržištu.

 

Bilbordi su najefikasniji kada se nalaze u blizini firme koja se oglašava, što je često i zahtev naših klijenata.

 

Zbog visokih troškova, velike kompanije obično koriste bilborde i drugi ourdoor advertising da dođu do veoma velike publike. Isti je slučaj i u političkim kampanjama.

 

Oni će verovatno biti preskupi za većinu malih firmi, a neke zajednice imaju stroge uredbe koje uređuju postavljanje bilborda. Na primer, u nekim gradovima u svetu su zabranjeni.

 

Oglašavanje na autobusnim stajalištima ili city light reklamama je odličan medij jer je vaš reklama vidljiva poput bilborda, a manje košta.

 

U suštini, oglašivači na autobusnim stajalištima imaju ogromnu publiku, koja je zarobljena na crvenim lampicama ili u usporenom saobraćaju. Izvršni direktor kompanije za proizvodnju autobuskih stajališta sa sedištem u Los Anđelesu rekao je da će reklamu na jednoj autobuskom stajalištu na prometnoj raskrsnici u Los Anđelesu dnevno videti između 35.000 i 50.000 ljudi.

 

Pripremu, odnosno dizajn vaše reklame za spoljno oglašavanje, možete uraditi sami, ili angažovati neku od agencija kao što je Lava ads. Najčešće dizajn sadrži fotografije, opis proizvoda ili usluge, adresu, broj telefona i logo vaše firme. Cene i uslovi zakupa se razlikuju u zavisnosti od grada u kojem se nalazite, kao i perioda na koji želite da se oglašavate.

 

Takođe, na cenu utiče i broj bilborda koji želite da zakupite.

 

Jedno je sigurno, sa bilbordima ili drugim spoljnim oglašavanjem Vaš oglas i biznis je više vidljiv i prepoznatljiv, a istraživanje tržišta o spoljnom oglašavanju pokazuje da je veoma efikasno i da raste paralelno sa internet oglašavanjem.

 

Nas možete kontaktirati za bilo koji vid oglašavanja koji ste videli na našem sajtu, ili za konsultacije oko vaše kampanje, izrade vaše reklame ili bilborda.  Ako imate određeni budžet, a niste sigurni koji kanal za oglašavanje bi bio najefektivniji, možete nam se obratiti, kako bi smo kreirali najbolju ponudu za vas. Za sva pitanja i savete možete nam poslati upit na office@lavaads.rs.